21 Haziran 2011 Salı

Merdivende iskele Nasil Kurulur

Merdivenlerde bir İskele Nasıl Kullanılır

Sen ikinci katta o küçük sızıntı yama çalışıyorsunuz.Tavanları yüksek ve bir iskele gerek ama bir sorun var.Tavana doğru merdiven üzerinde. Bu durum size imkansız gibi görünebilir ama değil. Hiçbir zaman çalışma olacak iskele çıkarmak için bir yol var.

Basit İskele
1
Merdiven altından sizi podyumda veya tahta yerleştirerek olacak adım mesafeyi ölçün. Eğer adım yükselişi karşısında o kadar popo ve merdiven ötesinde 6 inç ve bir ayak arasında uzatmak böylece uzunlukta iki ayak ekleyin.

2
Adımların temel bir merdiven açın

3
Merdivenin bir adım ve basamak üzerinde dinlenme ve adım diğer ucunu dinlenme merdivenin ortasından kurulu kaydırın. Bu seviyede olduğundan emin olun.

Bir İskele bir Eklemli Merdiven ve Step Ladder yapılmıştır
1
Merdivenin tepesinde bir merdiven açın. Bu örnekte, 6 metrelik merdiveni kullanır.

2
Daha kısa son birkaç adım kadar dayanıyor, böylece ana katta temel ayak koyarak ve merdiven ayarlayarak adımlar tabanında 12 metre mafsallı merdiven ayarlayın. Bir dile merdiven birkaç yönde bükülür ve kıvrımlar bu biridir.

3
Merdiven ve ifade merdiven arasında bir podyum veya tahta uzatın.

Mini iskele
1
Merdivenler için sadece doğru mini iskele, kira. Birçok kullanım olacak, bu bir satın alma dikkate değer olabilir.Iskele bağlı iki parantez ve iki uç kare bir platformdur.

2
Uygun yükseklikte adımlar tabanında son kare bir platform bağlayın.Parantez Güvenli

3
Adım ucunu için doğru yükseklik ve platform bağlayan ve parantez güvence, bu adımı diğer ucunu çerçeve koymak hangi karar verin. Artık hazırsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder